CD&V Senioren

Als CD&V-senioren heeft onze werking een dubbele stroming. Wij zijn partij en we zijn beweging. Dat verbindt ons met tal van andere ouderenverenigingen in het middenveld. Het maakt ons ook specifiek. CD&V en de christendemocratie vormen de bedding en het referentiekader van onze werking. Een waaier aan functies en doelstellingen wordt gerealiseerd en vooropgesteld. In plaatselijke groepen van CD&V-senioren zijn zij uiteraard niet op een uniforme wijze herkenbaar.

Onze 60-plussers hebben nog een pak energie in huis en voelen precies wat er onder de ouderen leeft. CD&V Senioren hebben vanuit hun eigen dynamiek en ervaring een aparte werking opgezet om rond thema’s die senioren aanbelangen standpunten in te nemen en acties uit te werken.

Samen kunnen we ervoor zorgen dat de rechten van ouderen verzilverd worden. Als lid maak je automatisch deel uit van de plaatselijke werking en ben je steeds welkom op alle CD&V Senioren-activiteiten.

•  Surf zeker eens naar onze website http://www.senioren.cdenv.be om onze  werking nog beter te leren kennen.
  • Omer Mussche is onze lokale CD&V Senioren Voorzitter