JONG CD&V Eeklo

JONG CD&V Eeklo is de jongerenbeweging van onze partij. Door middel van discussies met mensen en organisaties gaan onze jongeren op zoek naar nieuwe ideeën. Ze vormen antwoorden op de maatschappelijke uitdagingen van vandaag en morgen.

Met hun frisse kijk op de dingen kaart JONG CD&V problemen aan waar jongeren vandaag en morgen wakker van liggen. JONG CD&V staat garant voor boeiende politieke actie, ontmoeting en debat en kan niet zonder jouw visie op de maatschappij van morgen. Naast de dynamische website http://www.jongcdenv.be is er ook het ledenblad Radikaal waar standpunten gecommuniceerd en de DenkMeeKrant waar politieke visies geboren worden.

Er is veel ruimte voor vorming, met de Zomerunief voor nieuwelingen en de Wintertop voor nieuwbakken verkozenen. Een jaarlijks congres, open denkavonden, filmactie, leden-BBQ, UitBreekUur… met meer dan 3200  leden bruist JONGCD&V van de energie en is ze de grootste jongerenbeweging van Vlaanderen!Als JONGCD&V-lid maak je automatisch deel uit van de plaatselijke ploeg en ben je steeds welkom op alle JONGCD&V-activiteiten.

Doe mee en geef onze stad jouw stem!